الخيارات الثنائية دون إيداع consorsbank binäre optionen option plus demo http://flegis.si/?wter=video-autopzionibinarie&229=4e video autopzionibinarie http://denistar.rs/?enot=24-option-com 24 option com Ξένια Καλογεροπούλου

Για παιδιά από 4 έως 8 ετών

För Viagra 130 mg master         Κάνε Κράτηση       

Αφηγήσεις παραμυθιών απ' όλον τον κόσμο για τους μικρούς μας ακροατές από την “ψυχή” του θεάτρου μας, Ξένια Καλογεροπούλου. Ιστορίες που θα ζωντανέψουν πάνω στη σκηνή του ΠΟΡΤΑ και ύστερα θα παρασύρουν τα παιδιά σε δράσεις και παιχνίδια με την Άννα Παπαφίγκου, ενώ η Ξένια θα συζητά με τους συνοδούς τους για την αναγκαιότητα της προφορικής αφήγησης. 

Περισσότερα...

short-term-binary-option-trading buy Seroquel epharmacist binární opce jak obchodovat zoomtrader george s binaire opties hulpmiddelen   Köpa Cialis säkert på nätet         Κάνε Κράτηση       

Από 10 έως 18 ετών

3η χρονιά

Τρίτη χρονιά συνεργασίας για το ΠΟΡΤΑ και τη θεατρική ομάδα ΠΑΠΑΛΑΝΓΚΙ, που φέτος περιλαμβάνει τη νέα εκπαιδευτική παράσταση “(Δεν) είμαι ΠΡΟ”, που απευθύνεται στα μεγαλύτερα παιδιά του δημοτικού και σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου.

Περισσότερα...

 

trading on line da un minuto a 60 minuti guidato senza costi di attivazione con dimostrazione preventiva Κύκλος Εαρινών - Θερινών Σεμιναρίων 2017

 

Με τον guadagnare online opzioni binarie Θωμά Μοσχόπουλο,
τη Σ buy Revia with mastercard in Bakersfield California οφία Πάσχου και τον der erfolgreichst binär option händler Κορνήλιο Σελαμσή

Συνεχίζεται και μετά το Πάσχα στο ΠΟΡΤΑ ο forex mlot κύκλος σταθερών σεμιναρίων με σκοπό την πιο άμεση και συστηματική επικοινωνία του θεάτρου με νέους καλλιτέχνες, ηθοποιούς και σκηνοθέτες. Διδάσκουν ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του θεάτρου, Θωμάς Μοσχόπουλος, καθώς και οι σταθεροί συνεργάτες του θεάτρου, Σοφία Πάσχου και Κορνήλιος Σελαμσής.


Με βασικό άξονα την υποκριτική αλλά όχι μόνο, τα Σεμινάρια στοχεύουν στην αποκρυπτογράφηση του κώδικα που διαμορφώνει το χαρακτήρα του θεάτρου, προσφέροντας, ταυτόχρονα, μια ευκαιρία γνωριμίας με την προσωπική δουλειά και το στίγμα νέων καλλιτεχνών, ηθοποιών και σκηνοθετών. Με πολλές και διαρκώς αυξανόμενες στον αριθμό μορφές άμεσης και έμμεσης συνεργασίας που χαρακτήρισαν τη φετινή χρονιά, ζητούμενο για το θέατρο παραμένει, τα Σεμινάρια να αποτελέσουν τη βάση μιας σταθερής μες στο χρόνο εξέλιξης και όχι απλώς το πεδίο μιας χρήσιμης αλλά ευκαιριακής συνάντησης.

 

Φέτος η προσπάθεια του ΠΟΡΤΑ βρίσκει αρωγό το Ίδρυμα Ιωάννου Φ. Κωστοπούλου, το οποίο αναγνωρίζοντας τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα των Σεμιναρίων, παρέχει υποτροφίες σε σπουδαστές, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σ’ ένα δωρεάν Masterclass, με στόχο τη μελλοντική συνεργασία με το ΠΟΡΤΑ.

 

Α’ ΚΥΚΛΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟ
Σεμινάριο του Θωμά Μοσχόπουλου που απευθύνεται σε επαγγελματίες ηθοποιούς και απόφοιτους δραματικών σχολών με τίτλο:


“Η «τέχνη» του θεάτρου ή μήπως η τεχνική του;”

Ημερομηνίες: 15, 16, 17, 18, 19, 22, 23 Μαΐου

Ώρες: 10.00 – 15.00

Διάρκεια: 35 ώρες (σε επτά 5ωρες συναντήσεις)

Ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων 15 μέγιστος 25

 

Κόστος συμμετοχής: 200 ευρώ + ΦΠΑ

 

Α’ ΚΥΚΛΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΠΑΣΧΟΥ

Σεμινάριο της Σοφίας Πάσχου που απευθύνεται σε επαγγελματίες ηθοποιούς και απόφοιτους δραματικών σχολών με τίτλο:

 

“Δημιουργώντας Θέατρο από το τίποτα”

Ημερομηνίες: 24, 25, 26, 27, 29, 30, 31 Μαΐου

Ώρες: 10.00 – 15.00

Διάρκεια: 35 ώρες (σε επτά 5ωρες συναντήσεις)

Ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων 15 μέγιστος 25

 

Κόστος συμμετοχής: 200 ευρώ + ΦΠΑ

 

Β’ ΚΥΚΛΟΣ

 

Στον Β’ Κύκλο Σεμιναρίων δυνατότητα εγγραφής θα έχουν μόνο οι συμμετέχοντες στον Α’ Κύκλο Σεμιναρίων (είτε του Θωμά Μοσχόπουλου είτε της Σοφίας Πάσχου κατά τη διάρκεια του 2016 ή/και του 2017). Βασικά του χαρακτηριστικά θα είναι η αύξηση ωρών διδασκαλίας και η εντατικοποίηση της εργασίας. Συγκεκριμένα, θα  περιλαμβάνει ώρες διδασκαλίας του Θωμά Μοσχόπουλου και της Σοφίας Πάσχου, κοινές ώρες διδασκαλίας των δύο διδασκόντων, καθώς και ώρες που θα αφορούν στην μουσική κατάρτιση για το θέατρο από τον Κορνήλιο Σελαμσή. Λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια του Α’ ΚύκλουΣεμιναρίων.

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

 

ΘΩΜΑΣ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ

 Η «τέχνη» του θεάτρου, ή μήπως η τεχνική του;

 

Όλο και περισσότερο, δυστυχώς, συνδέουμε (στην Ελλάδα κυρίως) την ερμηνεία στο θέατρο με «ιδιοσυγκρασιακούς» τόπους, όπως η «έμπνευση», το «ταλέντο» ή η «καλλιτεχνική προσωπικότητα». Τόπους που αναμφίβολα κάτι ορίζουν, χωρίς όμως να εξασφαλίζουν όλα τα αναγκαία και επαρκή συστατικά, που μια τέχνη ώριμη και συνειδητοποιημένη απαιτεί. Συχνά παραπλανούν ως προς την αντοχή  και την αποτελεσματικότητά τους, κάτω από τις συχνά δύσκολες συνθήκες, κατά τις οποίες ένας θεατρικός ερμηνευτής καλείται να λειτουργήσει. Οι περισσότερες τέχνες (μουσική, χορός, ζωγραφική) έχουν σχεδόν ως προαπαιτούμενη μια κάποια τεχνική κατάρτιση ή ακόμα και μια αναγνώσιμη τεχνική γλώσσα, ώστε να προσεγγίζεται συστηματικά και ορθολογικά η δεξιότητα που θα εξυπηρετήσει το προσωπικό καλλιτεχνικό όραμα των καλλιτεχνών. Ή που ακόμα θα υποβοηθήσει την επικοινωνία και τη συνεργασία σε περιπτώσεις που απαιτείται συλλογικότητα στην πραγμάτωση του καλλιτεχνικού στόχου, στο θέατρο (που η συλλογικότητα, μάλιστα, είναι απολύτως αναγκαία).    

 

Χωρίς μεθοδολογία (συχνά, λόγω ελλιπούς παιδείας) ο καλλιτέχνης βρίσκεται έκθετος προσπαθώντας να δουλέψει με την «ψυχούλα» του. Ευτυχώς, σε πολλές περιπτώσεις, η εμπειρία και ο χρόνος δημιουργούν μια μεθοδολογία προσωπική στον κάθε ηθοποιό. Δυστυχώς, συχνά, η ίδια μεθοδολογία τον εγκλωβίζει σ’ αυτό που στην κοινή θεατρική ορολογία ονομάζεται «μανιέρα». Η έλλειψη τεχνικής προσέγγισης καταδικάζει τις «ψυχούλες» να περιορίζουν τις ερμηνείες πολύ καλών εν δυνάμει ηθοποιών σε χιλιομασημένα και φτωχά «ψίχουλα». Η τεχνική, φυσικά, δεν αρκεί, αλλά ούτε και το ακατέργαστο ταλέντο διαρκεί. Στην ουσία, όπως πολύ σωστά τονίζει ο Πήτερ Μπρούκ, «δεν υπάρχουν μυστικά». Η τέχνη του θεάτρου μπορεί να έχει γραμματική, η οποία μάλιστα μπορεί να διδαχθεί ως γλώσσα. Η γνώση γραμματικής και συντακτικού δεν κάνει όποιον την γνωρίζει λογοτέχνη αλλά δεν νοείται και λογοτέχνης που δεν αναγνωρίζει την κωδικοποίηση της γλώσσας του. Η χρήση τις γλώσσας είναι αυστηρά προσωπική και υποκειμενική, αλλά η γλώσσα αυτή καθεαυτή είναι αναγνωρίσιμη και σε πολύ μεγάλο βαθμό ορθό-λογική, δηλαδή κοινή και αποκωδικοποιήσιμη.

Το σεμινάριο έχει ως  στόχο την εισαγωγή σε κώδικες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία, χωρίς περιορισμούς υφολογικούς και αισθητικούς ή επιταγές θεατρικού είδους, όπως «ρεαλισμός», «εξπρεσσιονισμός», «παράλογο», «τραγωδία», «αποδόμηση». Είναι σαν  κατσαβίδι, που μπορεί να έχει οικιακή χρήση και να βιδώσει κανείς μ’ αυτό  μια πρίζα ή μια λυόμενη βιβλιοθήκη και παράλληλα να χρησιμοποιηθεί σε μια πολύ μεγαλύτερη ή περίπλοκη κατασκευή. Πόσο μάταιο, όμως, είναι να προσπαθείς να βιδώσεις μια βίδα με γυμνά χέρια ή πόσο δύσκολο να το κάνεις με μια χτένα!


Κάθε τέχνη έχει και τις τεχνικές της και μια εισαγωγή σε μια σειρά τεχνικών της υποκριτικής τέχνης, μέσα από απλούς προσβάσιμους και ορθολογικούς κώδικες.  Αυτός, ακριβώς, είναι ο σκοπός του σεμιναρίου αυτού, που απευθύνεται σε επαγγελματίες ηθοποιούς και απόφοιτους δραματικών σχολών.

 


ΣΟΦΙΑ ΠΑΣΧΟΥ (PatariProject):

“Δημιουργώντας Θέατρο από το τίποτα”

 

Ένα θέατρο που δεν στηρίζεται στα σκηνικά, στα κοστούμια, στους φωτισμούς. Ένα θέατρο που έχει στο επίκεντρο του τον ηθοποιό, το ανθρώπινο δυναμικό. Που στηρίζεται στην ανθρώπινη φαντασία και στην εφευρετικότητα. Ένα θέατρογια την εποχή μας.

Ήδη έχουμε τα εργαλεία που χρειαζόμαστε, το σώμα, τη φωνή, τη φαντασία. Στο σεμινάριο θα μάθουμε να τα αξιοποιούμε .

Με ασκήσεις και τεχνικές από την παιδαγωγική του "Lecoq" θα μάθουμε πως αυτά τα εργαλεία είναι τα μόνα που χρειαζόμαστε για να δημιουργήσουμε το θέατρο που εμείς θέλουμε. Το δικό μας θέατρο.

-Ρυθμός και φωνή.

-Παρουσία στην σκηνή.

-Δημιουργία χαρακτήρων μέσα απο τη παρατήρηση της καθημερινής ζωής.

-Storytelling (Διαφορετικοί τρόποι να πείς μια ιστορία.)

-Παιχνίδι.

Ο ηθοποιός πολλές φορές ξεχνάει την αρχή της τέχνης του, το παιχνίδι.Είναι σημαντικό να ξαναβρεί την αφέλεια, την αθωότητα και τη περιέργεια ενός μικρού παιδιού.

Μέσα από παιχνίδια, ασκήσεις, στοιχεία τεχνικής και με βάση τον αυτοσχεδιασμό, να διερευνηθεί ο δρόμος που οδηγεί τον ηθοποιό να εξελιχθεί από απλός ερμηνευτής σε ηθοποιό-δημιουργό.

Ένας δρόμος που ξεκινάει από την ατομική δημιουργία και καταλήγει στην συλλογική αφήγηση μιας ιστορίας.

- Η αναζήτηση ενός κοινού θεατρικού κώδικα.

«Ο όρος "σωματικό θέατρο" μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποδώσει μια μεγάλη γκάμα θεατρικών πρακτικών με πολύ διαφορετικές αφετηρίες και προσεγγίσεις. Ωστόσο οι πρακτικές αυτές έχουν μια κοινή συνισταμένη: Υπηρετούν ένα θέατρο ζωντανό και δημιουργικό που πραγματοποιείται μέσα από συλλογική διαδικασία και στο οποίο το σώμα αποτελεί το όχημα για την καλλιτεχνική δημιουργία. Άλλωστε, όπως είχε πει ο J. Lecoq, "To σώμα γνωρίζει πράγματα που το μυαλό αγνοεί".

 

Για εγγραφές στο Σεμινάριο του Α’ Κύκλου και αποστολή βιογραφικού (απαραιτήτως με φωτογραφία): deliyanna@yahoo.gr. Προσοχή! Η επικοινωνία θα γίνεται μόνο μέσω της παραπάνω ηλεκτρονικής διεύθυνσης

 

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

 

Με την ευγενική υποστήριξη
ΙΔΡΥΜΑ ΙΩΑΝΝΟΥ Φ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Κύκλος Εαρινών - Θερινών Σεμιναρίων 2017


Με τον
Θωμά Μοσχόπουλο,
τη
Σοφία Πάσχου και τον Κορνήλιο Σελαμσή


Για τρίτη χρονιά θα πραγματοποιηθεί στο ΠΟΡΤΑ κύκλος σταθερών σεμιναρίων με σκοπό την πιο άμεση και συστηματική επικοινωνία του θεάτρου με νέους καλλιτέχνες, ηθοποιούς και σκηνοθέτες. Διδάσκουν ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του θεάτρου, Θωμάς Μοσχόπουλος, καθώς και οι σταθεροί συνεργάτες του θεάτρου, Σοφία Πάσχου και Κορνήλιος Σελαμσής.

Με βασικό άξονα την υποκριτική αλλά όχι μόνο, τα Σεμινάρια στοχεύουν στην αποκρυπτογράφηση του κώδικα που διαμορφώνει το χαρακτήρα του θεάτρου, προσφέροντας, ταυτόχρονα, μια ευκαιρία γνωριμίας με την προσωπική δουλειά και το στίγμα νέων καλλιτεχνών, ηθοποιών και σκηνοθετών. Με πολλές και διαρκώς αυξανόμενες στον αριθμό μορφές άμεσης και έμμεσης συνεργασίας που χαρακτήρισαν τη φετινή χρονιά, ζητούμενο για το θέατρο παραμένει, τα Σεμινάρια να αποτελέσουν τη βάση μιας σταθερής μες στο χρόνο εξέλιξης και όχι απλώς το πεδίο μιας χρήσιμης αλλά ευκαιριακής συνάντησης.

Φέτος η προσπάθεια του ΠΟΡΤΑ βρίσκει αρωγό το Ίδρυμα Ιωάννου Φ. Κωστοπούλου, το οποίο αναγνωρίζοντας τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα των Σεμιναρίων, παρέχει υποτροφίες σε σπουδαστές, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σ’ ένα δωρεάν Masterclass, με στόχο τη μελλοντική συνεργασία με το ΠΟΡΤΑ.


Α’ ΚΥΚΛΟΣ

Σεμινάριο του Θωμά Μοσχόπουλου που απευθύνεται σε επαγγελματίες ηθοποιούς και απόφοιτους δραματικών σχολών με τίτλο “Η «τέχνη» του θεάτρου ή μήπως η τεχνική του;”

Ημερομηνίες: 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11 Απριλίου
Ώρες:
13.00 – 18.00
Διάρκεια:
35 ώρες (σε επτά 5ωρες συναντήσεις)
Ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων
15 μέγιστος 25
Κόστος συμμετοχής:
200 ευρώ + ΦΠΑ

Β’ ΚΥΚΛΟΣ

Στον Β’ Κύκλο Σεμιναρίων δυνατότητα εγγραφής θα έχουν μόνο οι συμμετέχοντες στον Α’ Κύκλο Σεμιναρίων (είτε του Θωμά Μοσχόπουλου είτε της Σοφίας Πάσχου κατά τη διάρκεια του 2016 ή/και του 2017). Βασικά του χαρακτηριστικά θα είναι η αύξηση ωρών διδασκαλίας και η εντατικοποίηση της εργασίας. Συγκεκριμένα, θα περιλαμβάνει ώρες διδασκαλίας του Θωμά Μοσχόπουλου και της Σοφίας Πάσχου, κοινές ώρες διδασκαλίας των δύο διδασκόντων, καθώς και ώρες που θα αφορούν στην μουσική κατάρτιση για το θέατρο από τον Κορνήλιο Σελαμσή. Λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια του Α’ ΚύκλουΣεμιναρίων.

Γ’ ΚΥΚΛΟΣ
Ο συγκεκριμένος κύκλος απευθύνεται μόνο σε όσους συμμετείχαν στα εαρινά και θερινά Σεμινάρια του Α’ και Β’ Κύκλου του 2016. Στον Γ’ Κύκλο θα προσεγγιστούν διαφορετικές αφηγηματικές χρήσεις των τεχνικών εργαλείων που έχουν εισαχθεί στους προηγούμενους κύκλους από τον Θωμά Μοσχόπουλο σε συνεργασία με τη Σοφία Πάσχου. Το περιεχόμενο, οι ημερομηνίες καθώς και οι προϋποθέσεις επιλογής και συμμετοχής, θα κοινοποιηθούν στους συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου.


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

ΘΩΜΑΣ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ

Η «τέχνη» του θεάτρου, ή μήπως η τεχνική του;
Όλο και περισσότερο, δυστυχώς, συνδέουμε (στην Ελλάδα κυρίως) την ερμηνεία στο θέατρο με «ιδιοσυγκρασιακούς» τόπους, όπως η «έμπνευση», το «ταλέντο» ή η «καλλιτεχνική προσωπικότητα». Τόπους που αναμφίβολα κάτι ορίζουν, χωρίς όμως να εξασφαλίζουν όλα τα αναγκαία και επαρκή συστατικά, που μια τέχνη ώριμη και συνειδητοποιημένη απαιτεί. Συχνά παραπλανούν ως προς την αντοχή και την αποτελεσματικότητά τους, κάτω από τις συχνά δύσκολες συνθήκες, κατά τις οποίες ένας θεατρικός ερμηνευτής καλείται να λειτουργήσει. Οι περισσότερες τέχνες (μουσική, χορός, ζωγραφική) έχουν σχεδόν ως προαπαιτούμενη μια κάποια τεχνική κατάρτιση ή ακόμα και μια αναγνώσιμη τεχνική γλώσσα, ώστε να προσεγγίζεται συστηματικά και ορθολογικά η δεξιότητα που θα εξυπηρετήσει το προσωπικό καλλιτεχνικό όραμα των καλλιτεχνών. Ή που ακόμα θα υποβοηθήσει την επικοινωνία και τη συνεργασία σε περιπτώσεις που απαιτείται συλλογικότητα στην πραγμάτωση του καλλιτεχνικού στόχου, στο θέατρο (που η συλλογικότητα, μάλιστα, είναι απολύτως αναγκαία).                              
                                                
Χωρίς μεθοδολογία (συχνά, λόγω ελλιπούς παιδείας) ο καλλιτέχνης βρίσκεται έκθετος προσπαθώντας να δουλέψει με την «ψυχούλα» του. Ευτυχώς, σε πολλές περιπτώσεις, η εμπειρία και ο χρόνος δημιουργούν μια μεθοδολογία προσωπική στον κάθε ηθοποιό. Δυστυχώς, συχνά, η ίδια μεθοδολογία τον εγκλωβίζει σ’ αυτό που στην κοινή θεατρική ορολογία ονομάζεται «μανιέρα». Η έλλειψη τεχνικής προσέγγισης καταδικάζει τις «ψυχούλες» να περιορίζουν τις ερμηνείες πολύ καλών εν δυνάμει ηθοποιών σε χιλιομασημένα και φτωχά «ψίχουλα». Η τεχνική, φυσικά, δεν αρκεί, αλλά ούτε και το ακατέργαστο ταλέντο διαρκεί. Στην ουσία, όπως πολύ σωστά τονίζει ο Πήτερ Μπρούκ, «δεν υπάρχουν μυστικά». Η τέχνη του θεάτρου μπορεί να έχει γραμματική, η οποία μάλιστα μπορεί να διδαχθεί ως γλώσσα. Η γνώση γραμματικής και συντακτικού δεν κάνει όποιον την γνωρίζει λογοτέχνη αλλά δεν νοείται και λογοτέχνης που δεν αναγνωρίζει την κωδικοποίηση της γλώσσας του. Η χρήση τις γλώσσας είναι αυστηρά προσωπική και υποκειμενική, αλλά η γλώσσα αυτή καθεαυτή είναι αναγνωρίσιμη και σε πολύ μεγάλο βαθμό ορθό-λογική, δηλαδή κοινή και αποκωδικοποιήσιμη.

Το σεμινάριο έχει ως στόχο την εισαγωγή σε κώδικες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία, χωρίς περιορισμούς υφολογικούς και αισθητικούς ή επιταγές θεατρικού είδους, όπως «ρεαλισμός», «εξπρεσσιονισμός», «παράλογο», «τραγωδία», «αποδόμηση». Είναι σαν κατσαβίδι, που μπορεί να έχει οικιακή χρήση και να βιδώσει κανείς μ’ αυτό μια πρίζα ή μια λυόμενη βιβλιοθήκη και παράλληλα να χρησιμοποιηθεί σε μια πολύ μεγαλύτερη ή περίπλοκη κατασκευή. Πόσο μάταιο, όμως, είναι να προσπαθείς να βιδώσεις μια βίδα με γυμνά χέρια ή πόσο δύσκολο να το κάνεις με μια χτένα!

Κάθε τέχνη έχει και τις τεχνικές της και μια εισαγωγή σε μια σειρά τεχνικών της υποκριτικής τέχνης, μέσα από απλούς προσβάσιμους και ορθολογικούς κώδικες. Αυτός, ακριβώς, είναι ο σκοπός του σεμιναρίου αυτού, που απευθύνεται σε επαγγελματίες ηθοποιούς και απόφοιτους δραματικών σχολών.

 

Για εγγραφές στο Σεμινάριο του Α’ Κύκλου και αποστολή βιογραφικού (απαραιτήτως με φωτογραφία): deliyanna@yahoo.gr. Προσοχή! Η επικοινωνία θα γίνεται μόνο μέσω της παραπάνω ηλεκτρονικής διεύθυνσης

 

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

 

Με την ευγενική υποστήριξη
ΙΔΡΥΜΑ ΙΩΑΝΝΟΥ Φ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Κύκλος Εαρινών - Θερινών Σεμιναρίων 2017


Με τον Θωμά Μοσχόπουλο ,
τη Σοφία Πάσχου και τον Κορνήλιο Σελαμσή


Συνεχίζεται και το καλοκαίρι στο ΠΟΡΤΑ ο κύκλος σταθερών σεμιναρίων με σκοπό την πιο άμεση και συστηματική επικοινωνία του θεάτρου με νέους καλλιτέχνες, ηθοποιούς και σκηνοθέτες. Διδάσκουν ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του θεάτρου, Θωμάς Μοσχόπουλος, καθώς και οι σταθεροί συνεργάτες του θεάτρου, Σοφία Πάσχου και Κορνήλιος Σελαμσής.

Με βασικό άξονα την υποκριτική αλλά όχι μόνο, τα Σεμινάρια στοχεύουν στην αποκρυπτογράφηση του κώδικα που διαμορφώνει το χαρακτήρα του θεάτρου, προσφέροντας, ταυτόχρονα, μια ευκαιρία γνωριμίας με την προσωπική δουλειά και το στίγμα νέων καλλιτεχνών, ηθοποιών και σκηνοθετών. Με πολλές και διαρκώς αυξανόμενες στον αριθμό μορφές άμεσης και έμμεσης συνεργασίας που χαρακτήρισαν τη φετινή χρονιά, ζητούμενο για το θέατρο παραμένει, τα Σεμινάρια να αποτελέσουν τη βάση μιας σταθερής μες στο χρόνο εξέλιξης και όχι απλώς το πεδίο μιας χρήσιμης αλλά ευκαιριακής συνάντησης.

Φέτος η προσπάθεια του ΠΟΡΤΑ βρίσκει αρωγό το Ίδρυμα Ιωάννου Φ. Κωστοπούλου, το οποίο αναγνωρίζοντας τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα των Σεμιναρίων, παρέχει υποτροφίες σε σπουδαστές, οι οποίοι είχαν συμμετοχή σ’ ένα δωρεάν Masterclass, το οποίο και ολοκληρώθηκε επιτυχώς, με στόχο τη μελλοντική συνεργασία με το ΠΟΡΤΑ.


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟ

Ο κύκλος μαθημάτων σκηνοθεσίας θα περιοριστεί σε έναν στενό κύκλο ενδιαφερομένων που θα επιλεγούν μέσω βιογραφικού από τον Θωμά Μοσχόπουλο.  

Ημερομηνίες: 22, 28  Ιουνίου και 1, 5, 6, 7, 8 Ιουλίου
Ώρες:
10.00 – 15.00
Διάρκεια:
35 ώρες (σε επτά 5ωρες συναντήσεις)
Ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων
μέγιστος 10
Κόστος συμμετοχής:
300 ευρώ + ΦΠΑ


ΚΥΚΛΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΝΗΛΙΟ ΣΕΛΑΜΣΗ

Σεμινάριο του Κορνήλιου Σελαμσή που απευθύνεται σε συνθέτες και μουσικούς ανεξαρτήτως υποβάθρου καθώς επίσης σε σκηνοθέτες και δραματουργούς. με τίτλο:

Στρατηγικές Μουσικής Δραματουργίας στο Θέατρο

Το αντικείμενο του σεμιναρίου είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων που η μουσική λειτουργία μπορεί να προσφέρει όταν έρχεται σε διάλογο με τη θεατρική πράξη. Με αφετηρία την ανάλυση αποσπασμάτων λογοτεχνικών και θεατρικών κειμένων και αντιστοίχως την προσέγγιση στοχευμένων μουσικών έργων  είναι ο εμπλουτισμός της αντίληψής μας για το μουσικό γεγονός, πέρα από την οικεία συμπληρωματική στο θέατρο λειτουργία.

Τα κεντρικά θέματα που θα εξεταστούν στο σεμινάριο είναι: Το ηχητικό γεγονός ως μουσική, οι μη περιγραφικές λειτουργίες της μουσικής, η βίωση και παραμόρφωση του σκηνικού χρόνου μέσα από τον ήχο, η δημιουργία ακουστών γεγονότων από τους επί σκηνής ως μουσική πράξη. Στην διαδικασία προσέγγισης αυτών των κεντρικών προβληματικών, πέρα από την θεωρητική κατάρτιση, οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα κληθούν να συνθέσουν και να συζητήσουν σύντομες ενότητες μουσικής δραματουργίας.

Ημερομηνίες: 26, 27 Ιουνίου και 3, 4, 10, 11 Ιουλίου
Ώρες:
11.00 – 15.00
Διάρκεια:
24 ώρες (σε έξι 4ωρες συναντήσεις)
Ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων
12 μέγιστος 20
Κόστος συμμετοχής:
180 ευρώ + ΦΠΑ


ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟ

Για πρώτη φορά στα τέσσερα χρόνια που το Πόρτα οργανώνει σεμινάρια και masterclassesγια επαγγελματίες ηθοποιούς, ο κύκλος των μαθημάτων του Θωμά Μοσχόπουλου ανοίγει και σε ενδιαφερομένους που δεν έχουν ακόμη αποφοιτήσει από τη δραματική σχολή.

Ημερομηνίες: 12, 13, 14, 15, 16 Ιουλίου
Ώρες:
10.00 – 15.00
Διάρκεια:
25 ώρες (σε πέντε 5ωρες συναντήσεις)
Ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων
15 μέγιστος 25
Κόστος συμμετοχής:
180 ευρώ + ΦΠΑ

 

Για εγγραφές  στο Σεμινάριο του Α’ Κύκλου και αποστολή βιογραφικού (απαραιτήτως με φωτογραφία): Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Προσοχή Η επικοινωνία θα γίνεται μόνο μέσω της παραπάνω ηλεκτρονικής διεύθυνσης

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

 

 

Με την ευγενική υποστήριξη
ΙΔΡΥΜΑ ΙΩΑΝΝΟΥ Φ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ